Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home3/hotelsam/public_html/wp-content/plugins/persian-woocommerce/include/persian-woocommerce.php on line 300

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home3/hotelsam/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2254

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home3/hotelsam/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2258

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home3/hotelsam/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 2941
اطلاعات عمومی هتل ماسال

اطلاعات عمومی هتل ماسال

مجتمع گردشگری اقامتی و رستوران سامان واقع در شهرستان ماسال درغرب استان گیلان

هتل تجاری سامان با 12 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت همراه با ارائه بهترین سیستم های کنترل دما، صوتی، تصویری، تلویزیون (IP TV)، تلفن، اینترنت پرسرعت بی سیم (وایرلس)، استفاده از سیستم تهویه مطبوع ، امکانات و تجهیزات در رستوران ، غذاهای متنوع و لذیذ ایرانی، کافی شاپ، مجموعه سلامتی ، با تمرکز و دقت در ارائه سرویس های مطلوب در خدمت میهمانان گرامی می باشد.

سوئیت 2 اتاقه قیمت /تماس

تهویه مطبوع،سرویس تلویزیون با صفحه فلت

امکانات اتاق شامل: صندوق امانات مینی بار (آب، نوشابه، ماالشعیر و ...) کتری برقی ، لیوان ، فنجان بسته رایگان (چای ، نسکافه و ...) تلویزیون (IP TV) اینترنت پر سرعت وایرلس

نرخ های فوق شامل حق سرویس، صبحانه بوفه کامل (سرد و گرم)، اینترنت وایرلس پرسرعت، ۵۰ شبکه داخلی و خارجی، بسته چای و قهوه و آب معدنی در اتاق می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اتاق ها و سوئیت های هتل و همچنین سفارش ارائه خدمات ویژه در مدت زمان اقامت، با شماره تلفن 01344693620 تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در هتل سامان اقامت راحت و خاطره انگیزی را برای شما آرزو می نمایند.

12

ظرفیت

3

اتاق

دوبلکس قیمت/تماس

تهویه مطبوع تلویزیون با صفحه فلت بالکن با چشم اندازجنگل و کوه

امکانات اتاق شامل: صندوق امانات مینی بار (آب، نوشابه، ماالشعیر و ...) کتری برقی ، لیوان ، فنجان بسته رایگان (چای ، نسکافه و ...) تلویزیون (IP TV) اینترنت پر سرعت وایرلس

نرخ های فوق شامل حق سرویس، صبحانه بوفه کامل (سرد و گرم)، اینترنت وایرلس پرسرعت، ۵۰ شبکه داخلی و خارجی، بسته چای و قهوه و آب معدنی در اتاق می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اتاق ها و سوئیت های هتل و همچنین سفارش ارائه خدمات ویژه در مدت زمان اقامت، با شماره تلفن 01344693620 تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در هتل سامان اقامت راحت و خاطره انگیزی را برای شما آرزو می نمایند.

14

ظرفیت

7

واحد اقامتی

اطلاعات عمومی هتل ماسال:

پذیرش و تحویل اتاق و خدمات: 

  • ساعت تحویل اتاق به بخش پذیرش هتل12:00 ظهر می باشد، که البته به ساعت ورود میهمانان بستگی ندارد.
  • به منظور ارائه خدمات بهتر و آماده نمودن اتاق برای میهمانان جدید، شایسته است میهمانان در ساعت مقرر نسبت به تحویل اتاق اقدام نمایند.
  • در صورت تمایل به تمدید اقامت در اتاق بعد از ساعت 12:00 ظهر، لازم است میهمانان قبل از ساعت 9:00 صبح موضوع را با مسئول پذیرش هتل هماهنگ نمایند.
  • هزینه تمدید اقامت از ساعت 12:00 الی 18:00، پنجاه درصد هزینه یک شب اقامت و بعد از ساعت 18:00 هزینه کامل یک شب اقامت خواهد بود.
  • جهت تغییر در تاریخ خروج و تحویل اتاق، موضوع می بایست حداقل از یک روز قبل با مسئول پذیرش هماهنگ شود.
  • تلفن های 01344693620 و 09900124563 در تمام طول شبانه روز جهت ارائه هرگونه اطلاعات مورد نیاز میهمانان، آمادگی کامل دارند.
  • تمامی بخش های هتل، بجز داخل اتاق ها، مجهز به دوربین های مدار بسته می باشد.
  • به منظور رفاه میهمانان عزیز، صندوق های ویژه ای جهت نگهداری اشیا ی قیمتی در هریک از اتاقها تعبیه شده است و در خصوص وجوه نقد و اشیاء و لوازم گرانبهای میهمانان، هیچگونه مسئولیتی متوجه هتل نمی باشد.
  • شایسته است میهمانان به هنگام تحویل اتاق دقت لازم را در خصوص به همراه بردن وسایل خود مبذول دارند و در مورد اشیاء جا مانده و یا گمشده میهمانان گرامی، هیچگونه مسئولیتی متوجه هتل نمی باشد.
  • کارت هوشمند ورود به اتاق نباید در مجاورت موبایل،لوازم  الکتریکی و یامیدان مغناطیسی قرار گیرد.
  • چنانچه کارت هوشمند در اتاق را باز نکرد، ممکن است کارت در مجاورت میدان مغناطیسی قرار  گرفته  و شارژ آن  تمام شده باشد و یا ممکن است زمان تحویل اتاق فرا رسیده باشد. که در هر دو صورت، لازم است میهمانان جهت شارژ مجدد کارت ورود به اتاق، به مسئول پذیرش مراجعه فرمایند.
  • اطلاعات عمومی هتل ماسال

خانه داری و نظافت اتاق:

  • بر اساس روال معمول، همه روزه همکاران بخش خانه داری اقدام به نظافت اتاق میهمانان می نمایند.
  • در صورت نیاز به تعویض ملحفه های تخت، می بایست کارت مربوطه روی بالش قرار گیرد. همچنین در صورت نیاز به شستشوی حوله ها، لازم است آنها در داخل وان و یا زیر دوشی قرار داده شوند.
  • لازم به یاد آوری است،  به  منظور  مراقبت و توجه هر چه بیشتر به سلامت میهمانان و بر اساس رعایت اصول ایمنی، چنانچه کلید “مزاحم نشوید” به مدت 48 ساعت روشن باشد،مسئولین حفاظت هتل ناگزیر از ورود بدون هماهنگی به اتاق میهمانان خواهند بود.

تلویزیون:

  • قابلیت دریافت 22 کانال مختلف تلویزیونی شامل شبکه های دیجیتال داخلی و شبکه های منتخب ماهواره ای
  •  در صورت وجود هرگونه مشکل در خصوص دریافت کانال ها، بخش خانه داری جهت رفع آن اقدام می نماید.

پذیرایی و ارائه خدمات در اتاق (روم سرویس): 

  • پذیرایی و ارائه خدمات به صورت 24 ساعته در قالب سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، غذا و دسرهای متنوع می باشد.

اطلاعات عمومی هتل ماسال